lokismommy Anne123__ oğlum olacak inşallah akın ata koymaya karar verdik soyadımız Türkoğlu olduğu için atayı ben koydum akını eşim koymak istedi❣️
esratlaras fadiladogan bu tarz isimler akrab zorbalıgina maruz kaliyor malesef bir kez daha dusunmenizi tavsiye ederim.
fadiladogan esratlaras oğlum da onları zorbalar da kimse benim oğlumu zorbalayamaz bu 1 ve kayınbabam gibi bi kişiliğe sahip olmasını istediğim için onun ismini verdim
merve3531 aaaaaa1864 3 yaşında oğlum var ismi yiğit çok cana yakın çok sevimli ama 5 dk oturmuyor aslaaaa tv kırık vitrin kırık dolap kulplarım yok daha neler neler sanırım size katılıyorum
aaaaaa1864 merve3531 benimkinin adı da Efe sünnet doktorumuz demişti yiğitler Efeler Eymenler çok hareketli olur ve çevremdekiler hep öyle bizimde Tv ekranı kırık bu arada yaş daha 3 😂
neselisimge melisa adını koyduk. tabi öncesinden ne isimler geldi geçti.anlamı da bal arısı, sevgili ve tatlı şey.
sevvalinwonderland Anne123__ gökalp koyacağım hayırlısıyla 🩵 “göklerin alpi/savaşçısı” anlamına geliyor. merhum ziya gökalp’ten dolayı bu ismi vereceğiz oğlumuza
aysentezcan Biz daha yolun başındayız iki çoçuğum var nasip olursa bu 3. Olucak ama daha 9 . Haftadayız kız erkek isim önerilerinizi takip ediyorum🌸