Anne123__ Haydi birbirimize yardımcı olalım kız, erkek koyduğumuz ya da koymak istediğimiz isimleri paylaşalım kararsız olanlara yardımcı oluruz hiç isim bualamayanlara öneri olur🌸
seher_edz Anne123__ o kadar çok beğendiğim isim var ki doğuma da 2 ay kaldı hala karar veremedim YAMAN EYMEN ALPARSLAN YİGİT ASİL KARAN ASİL ASLAN MİRAN SİZCE HANGİSİ HOŞ GELİYOR 🥹😍
aaaaaa1864 seher_edz yanlış anlamayın ama Eymenler genel olarak yaramaz oluyor yiğitler de aynı şekilde inanıp inanmamak sizin fikriniz tabi ama çevremden duyduğum kadarıyla söylüyorum ve asil de asiden geldiği için çok asi inat olur derler Allah uzun ömür versin
tugceninincisi kızımın ismi İnci ye hamileyim cinsiyet belli değil ama kız olursa Umay erkek olursa Levent düşünüyoruz levent rahmetli babamın ismi
mertvezeynebinanasi tugceninincisi umay isminin anlami ne ? Bende aksine hic begenmiyorum o ismi, yün gibi
gzmysll superstar_00 tek isim mi düşünüyorsunuz orada biraz kararsızım ☺️ ilk kızınızın ismi de çok güzelmiş 🌺
merve3531 aaaaaa1864 3 yaşında oğlum var ismi yiğit çok cana yakın çok sevimli ama 5 dk oturmuyor aslaaaa tv kırık vitrin kırık dolap kulplarım yok daha neler neler sanırım size katılıyorum
duygunisa Anne123__ kızımın ismi Nisa ❤️ şuan hamileyim daha cinsiyeti öğrenemedim erkek olursa da Yusuf Kerem düşünüyorum 💙
Frhnemkli Oğlumun ismi; Hamza Ayaz Kızımın ismi; Eliz Efnan İkizlerim olucak kız; Aden Lina ve Simra Liya düşünüyorum. Tek isim koysaydım Ada ve Arya koyucaktım. Tam kararda veremedim belki tekte koyarım bakalm nasip sağlıkla vaktinde kavuşalım inşallah🤲❤️