aysel00 merhaba benim de kendi sürekli gittiğim bir doktorum yoktu 2. Dogumumda herhangi bir doktordan randevu alıp gittim 37. Haftam di sezeryan günü verebilir misiniz diye geldim dedim benim günlerim dolu maalesef acile git rica et dediler acile gittim sancıların gelmeden buradan sizi alamam dediler bende başka bir doktora randevu alıp gittim ona da söyledim sezeryan olacağım mecburi siz randevu verebilir misiniz dedim ve sağolsun 2. Doktor bana randevu verdi acilden genelde çok ysrdimci olmuyorlar eğer kendi doktorunun gün vermiyor ise dolu olabilir başka bir doktora gidip yardımcı olmasını isteyebilirsin en sağlıklısı öyle olur