Minigimkizim çalışıyorum bir tane hamile pantolonum var üzerine de şimdi kocişimin tişörtlerinden giyiyorum işe o şekilde gidip geliyorum çok rahat oluyor. İŞ yerinde iş kıyafeti giyiyorum o yüzden kendime sadece bir tane hamile pantolonu aldım. Masraf etmedim.