htcbnbn benim cildimde gözle görülür ciddi oranda kuruluk oluştu ve yaz hamilesi olduğum için ben de eczaneden almıştim bilinir katkısız ve korumalı bir güneş kremi adını hatırlayamadım ama eve geçince bakarım beyazlık bırakmıyor ciddi oranda cildi nemlendiriyor ve içerisinde parfüm de yok kokusuz bir güneş kremi çok memnunum fiyatı da 500 küsür civarıydı