Axıs y kullanıyorum muhteşem bir gğneş kremi eczacı bir kadın önermişti mineral filtreli ve sürümü kolay hiçbişey sürmemişsin gibi asla ağırlık yapmadı çok hafif beyazlık bırakıyor ama güneş kremlerinin genelinde oluyor. Hatta ben o beyazlığı seviyorum cilt tonumu eşitliyor. Kesinlikle öneririm watsonsta satılıyor