minikfasulyeo Merhaba,
İyi insana, iyi doktora denk gelmek; şans işi.
Ben, İstanbul’dayım burada her memleketten doktor mevcut. A sınıfı hastane doktorundan, muayenehane doktoruna kadar gittim çoğu hayal kırıklığı, hatta hiç bir saygısızlığım olmamasına rağmen azarlayan, bağıran doktorlarla bile karşılaştım, bir hafta - on gün kendime gelemedim.
Allah, hepimizi her durumda; hakkımızda hayırlı olacak insanlarla karşılaştırsın.🤲🏻🤲🏻🤲🏻