superstar_00 eslem2121 Dün Diyarbakır’daydim o yüksek binaları görünce Allah’ım dedim olası bir depremde nice olur halleri.
eslem2121 Alya05 biz neden hissteik acaba yada bana mesaj nie geldi mesaja baktım 10 saniye sonra avize hareket ediodu
Alya05 eslem2121 teyzemler batmanda onlar hissetmiş Benm avizem bile sallanması demek ev sağlamdır bilmiyorum ki
melisasak35 eslem2121 Banada bildirim geldi malatya batalgazi 5.6 diye hisseden tüm arkadaşlara geçmiş olsun temkinli olun
melisasak35 eslem2121 evet malesef deprem söz konusu olunca insan çok korkuyor rabbim yardımcımız olsun deprem ülkesinde yaşıyoruz
annebebeka eslem2121 bende Urfa’da oturuyorum yaa burasıda bayağı sallandı çok korktum bir anda yükseldi bi 15-20 Saniye sürdü belki