yesildoga İnşallah yaşamazsın, keloid oluşumunu engelleyici kremler varmış ondan mutlaka kullanın, benim doktorum oluşabilecekleri söylerken keloid için şunuda şöyledi hani tekrarlayacak bir şey ya keloid bu sefer dedi sezaryende olsan SSVD olsa dedi keloid için kremleri erkenden başlarız demişti normalde doğumdan 10 gün sonra başlatıyorsak sende 4./5. Günden sonra kremleri kullanmaya başlarız demişti. Ben ilk doğumumda sadece antibiyotikli krem kullanmıştım bir kutu sadece başka bir şey kullanmadım birde sezaryen dikişi normalde nasıl oluyor bilmediğimden hep geçecek diye beklerken doğumdan 8 ay sonra kalıcı bir şey olduğunu öğrendim baya geç kalmış oldum yani krem vs kullanmak için. Ama bu sefer daha erken zamanda ve bilinçli bir şekilde kullanmaya başlayacağım her ne şekilde doğumum gerçekleşirse.