haticebklyci evet bir o kadar da hediye geliyor falan erkenden evi doldurmaya gerek yok. Çok da hızlı büyüyorlar, fazla alıp hiç giyilmeden kalan çok kıyafet oluyor. Yeğenimden aldıklarım hep öyle mesela. Alışveriş listesi yapmıştım ben, uzman ebe ayse var instagramda o listeler paylaşıyor mesela. Kendine göre oradan ekleme çıkarma yapabilirsin. Ben öyle ilerledim. Teyzemler hediye 3-6 ve 6 ay tulum almışlar mesela, iri bebek olursa onları erken dönemde giyebilir mesela, diğerleri küçük gelecektir. Öyle durumda da hemen sipariş ederşm gelir ya da ebebek evime 5 dakika mesafede, almak çok kolay.