haticebklyci canım ben de 19.haftamı yeni doldurdum. 0-3 ay için küçük bir alışveriş yapacağım. 6 aylık erkek yeğenim olduğu için çoğu 0-3 ay kıyafeti ondan aldım. Temel olarak emzik, müslin battaniye, tırnak makası, şampuan vs alacağım ilerleyen süreçte. Oda da yapmadım, yapmayacağım. Bence geç değil, erkenden almak her zaman iyi olmayabiliyor. İndirim vs görürsen ayrı değerlendirebilirsin. Normalde çok heveslenir hemen bir şeyler alırdık ailecek tezcanlıyız ama kuzenim 30.haftada ölü doğum yaptığjndan beri ailecek yavaşladık. Hele sağlıkla doğsun, aldıklarımızın dışında ihtiyaç oldukça alırız diye düşünüyorum ne de olsa tek tıkla kargo 2 güne geliyor kapıya. Erkenden 1 senelik alışveriş yapmaya gerek yok diye düşünüyorum.