busranefescivciv çok şükür elhamdülillah o zaman tekrar gideyim ben bana o ilacı veren doktora anlatayım şikayetlerimi . Özel gotmek isterdim ama çok pahalilar . Kadın doğum için istedim 5 bin dedi Dr unvanına , prof doktora 7 bin lira dedi devlette de bir doktor bulamadım doğru düzgün . Hepsi bakıyor yallah kurbanlık koyun gibi hissettiriyorlae insanı aciklayaci konuşan yok