4 aydan itibaren panik atak ve anksiyete icin ilac kullaniyorum . pskiyatri gebelikte kullanilan guvenli ilaclardan verdi kadin dogumcumada sinrasinda ilacimi soyledim kullanabilirsin dedi sorun opmaz dedi suan 32 haftaligim sorunsuz gidiyor hamileligim ilk defa duydum bence baska doktora gidin