melizzzz Oglum 4 yaşına girecek. 15 haftalık hamileyim. Öğrendiğimde çok pişman oldum plansizdi. Planladığım başka şeyler vardi. Cocuk istiyordum ama 2 3 yıl sonra oglum okula başlayınca. Sonra öğrendim ki IKIZMIS 😀 oglum da başta ikizi daha sonra biri gitmişti. Böyle denmez ama çok dua etmiştim bakabileceğim kadar yük ver Allahım hani tamam gebeliğe alıştım da iki tane nedir falan diye tövbe🙂 sonra oğluma anlattım kardeşlerin olacak falan diye. Şuan gelip gidip karnımı öpüyor ne bilim markete pazara gitsek kardeşlerime bunlardan alicam falan diyor oyuncaklarını verecekmiş kıyafet alacakmış. Onun bu tavrı beni de bayatıdır heyecanlandırıyor suan soylediklerim için tövbekârım sadece sağlıklarının iyi olmasını diliyorum 🤗