emriyegamzee bence bunun özel veya devletle alakası yok şans işi, iyi doktor ebe ve ekibe denk gelmek şans. Ben ilk çocukta özele gittim çok memnunum. Şuan devlete gidiyorum hiç iyi muamele denk gelmedi. Ama başka şehirden arkadaşım devlette çok memnun kalmış aşırı ilgilenmisler ebeler hemşireler falan. Özeldede kötü denk gelebiliyo devlettede. Hangi sehirdeyseniz araştırın özelide devletide, ikisinede bı gidin, koridorda bekleyen hamilelerle konuşun fikir alın hastaneye dair 😂