Kızlar bir şey danışmak istiyorum 🥹 İlk gebeliğim ve şu an özel doktor kontrolüne gidiyorum. Doktorumdan memnunum ama doğum konusunda kafam çok karışık. İlk çocuğunu özelde yapanlar mı daha memnun kaldı yoksa devlette yapanlar mı? Özellikle doğum anı, ilgi, süreç, odalar, hemşire desteği ve sonrasındaki toparlanma açısından deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz? Bir de normal doğuma sıcak bakan doktor bulmak sizin için zor oldu mu? 🤍