mel8473 Son adet tarihim 19 mart 8+6yim 2 kere kahverengi lekelenmem oldu basına gelen var mı kızlar kontrole gittim sukur ıkısınde de bır sey yoktu
halew nuros_ bende acile gittim serum taktılar biraz iyi geldi geri başladı. Kontrolde bende soracağım. Panik oluyor insan
nuros_ halew öyle şiddetli değil ama cumartesi tekrar kontrolüm var doktora sorayım yinede normal mi bu ağrılar diye
kubrabsr97 kayamoomss hala zor geçiyor benim iştahsızlık ve mide bulantısı beraberinde halsizliği getiriyor. Bu üçü olmasa çok güzel aslında 🫠
nuros_ halew canım doktora gittim haber ver demiştin 10+2 olmuşuz bebiş büyümüye başladığı için ağrılar normal dedi lekenlenme olmadığı sürece sorun yok dedi 💕
Naznay kayamoomss ay bi hamile gbi olmayan ben miyim ne ağrı ne kusma ne bişi var 9 a girdik ve çok çok yemek yiyorum sadece çok ağlıyorum
kubrabsr97 kayamoomss ay umarım ya 😏 hamileliğin tadını çıkarmak istiyorum ama mide bulantısı ve halsizlik izin vermiyor🫠
semaz Naznay benim şu an 9+3 Pazartesi kontrol var fetal dna konuşacağız bakalım hangi firmaları söylicek. Doktorun anlaşmalı olduğu firmada yaptırmasak doktorumuz bozulur mu acaba. Siz araştırdınız mı firma
happymommmfy Merhaba bende 8+2 geç döllenme olmuş normalde 9+2 olması gerekiyordu birde ben önceki kayıptan dolayı önlem amaçlı serkalj olacagım 12.haftada başka serkllaj olacak olan varmı aramızda