benazinci inşaallah duyarsınız
Bende bugün sata göre 6+6 dım
Doktor 6+0 dedi bebeği vekeseyi gördük çok şükür ama kalp atışını duyamadık cuma tekrar gideceğim
Bende Ocak ayında 9 buçuk haftalık bebeğimin kalbinin durduğunu öğrendim ve ilaçla düşük yaptım insan daha endişeli ve korkulu yapıyor bu zamanları malesef