Betuel11 ben fazla yemek yiyerek almadim o kiloyu, vucudum cok su topladigi icin aldim kiloyu ama dedigin gibi oturup börek baklava götürürsen bu kadsr kilo almisim falan diye yanmicaksin tabi o ayri mesele. ben oturup da hamileyim diyip de her seyi gömmedim. her insan ayni degildir. benim annemde bana hamileyken 40kg almis ve dogumdan sonra hep geri vermis. bende 2 ay icinde 23kg verdim bile geriye kaldi 12kg. hic diyet falan yapmadan veriyorum demek istedigim su ki vucudum cok su toplamis onlar gidiyor hep. benim takilmayin dedigim kisiler kendiliginden kilo alan kisilere, oturup da kendini salanlara hamileyim diyip her seyi gömenlere degil😅