Mervemervemerve Kızlar 21+3 hamilym 49 kiloydum şimdi 57 kilo olmuşum sizce cokmu almısım siz kac kılo aldınız
petitehatunn Mervemervemerve kişiden kişiye değişir. bence kendinizi başkalarıyla kıyaslamayın. Hamileliğinizi gönlünüzce yaşayın. Başkaları herşeye bir kulp bulur çnkü. Ben de 21. haftadayım henüz hiç kilo almadım(zaten kilolu biriyim) bana da önüne gelen herkes çok sağlıksız alman lazımdı diyip duruyor. Bebeğin ve sen iyiysen gerisinin önemi yok. doğduktan sonra verirsin canım
umtfkmry Mervemervemerve canım sen kendi ve bebeğinin sağlığını düşün. Kilo alınır,verilir. Herkesin bünyesi farklıdır.Kiloya takılma bu kadar. Doktorun fazla olduğunu düşündüğü zaman sana bildirir.Sağlıklı olmanız en önemlisi 🍀
Mervemervemerve d190516 cok az almıssın sende aslında benmde görünste almams gbı karnım bile okadar bellı degl anlamadm nerden geldı bu kılolar😂
Mervemervemerve umtfkmry ben takmıorm zaten etraftakıler bıraz canmı sıkıo sımdı bole kılo alırsan ılerde düşünemiyoz falan dıe oyuzden panıklerm😁 normalde cok zayftım zten brazcık kılo almak istyrm
sonsuzmasalim Mervemervemerve bende 60kg ile hamile kalmistim ve 95kg ile doguma girdim. Dogumdan sonra 83kg olduydum. 2 ay oldu dogum yapali ve suan 72kiloyum. Rakamli sayilara takilmayin kizlar, bebeginiz saglikli olsunda kilo verilir yine.
Betuel11 sonsuzmasalim bence takılın ya o kadar salmayın çocuk doğuyo 3 kilo siz o kadar yemeğe abanıyorsunuzki hamileyim diyip sağlığınızdan oluyosunuz kilo kadar kötü bişey yok napıyosan yap istersen 200kilo ol mutluysan ama insanlara takılma takılmayın demeyin takın takılın bence abartmanın bi oturuşta yarım kilo baklava börek gömmenin bebeğe sağlık açısından hiç bi faydası yok
Yurdanur Mervemervemerve bende 20 haftalıkken 4 kilo almıştım doktor kendine almışsın bebek bundan sonra alacak demişti biraz dikkat et istersen canım hamur işlerine abur cubura falan ara ver..doğurduktan sonra bi şekilde giderde işte dikkatte etmek gerek
d190516 Mervemervemerve az mı doktorum buna bile laf edicek nerdeyse 😂 ama benim karnım hiç çıkmadı kimse anlamıyo hamilr olduğumu 😂
petitehatunn Mervemervemerve yok kuzumm kiloluyum ya biraz göbeğim vardı. Hala aynı duruyor. bebek alıyordur kiloyu işte suyu plesanta rahim büyümesi falan. ödem de olabilir hem görünmüyosa takma kafana
umtfkmry Mervemervemerve ya sen boşver öyle densizleri. Herkes kendine baksın.Tıka sen kulaklarını,kendi sağlığına bak 😇♥️
Cellys Mervemervemerve canim bende 49 kiloyla basladm.. suanda 17 haftalik hamileyim.. Kilom suanda 55 🤦🏼♀️ BEnde cok aliyormusum gibi geliyor bana da..
Mervemervemerve d190516 😁 bende doktora dedım herkez dalga gecıo dıe cok bılıo onlar dıo sımdı karnın kocaman olsa 9aylıkkken napacakmsnız dıo kımse kaldıramaz yerınızden ozamn dıo dınleme bsver kımseyı sende😆
d190516 Mervemervemerve millet vara yoğa konuşuyor takmıyorum zaten elbet çıkıcak annemin de böyleymiş çok çıksa da ikiz mi diye sorarlardı 😂