nhl_ ben başağım oğlum aslan burcu. İkimize de tahammülüm yok ama bence başak daha iyi. Ben aslan kadar dediğim dedik, kendi isteklerini sinirsizca önceleyen, dışarı düşkünü bir burç görmedim. Sanırsınız ki sokakta doğdu. Yaşıtlarının hepsi sorunsuz eve girerken aralıksız net 1 saat ağlayabiliyor. Kreşten alırken strese giriyorum yine neyi bahane edip dısarda kalmak isteyip ağlayacak diye. Haa bir de ben titizim diye titiz bir aslan o, eli ayağına değse elim kirlendi diye yıkamaya üşenip ağlayanlardan🥴. Oyumu başaktan yana kullanıyorum ✋🏻