rmeysaerdem yani bence konuşmak için konuşuyorlar banada ilk duyunca adem gibi geliyor diyen oldu aden ile ademin ne alakası ney bir kere aden direk söyleniyor adem ise Aa uzatılarak söyleniyor benimde hoşuma gidiyor aden ismi bence insanlara kulak asmayalım koyalım gitsin Beren ve Aden gayet uyumlu ve güzel sağlıkla kucağımıza alırız inşallah