mommaaysenur Kızlar öncelikle hepinize kolay doğumlar diliyorum Rabbim kimsenin kucağınıda boş bırakmasın tabii öncelikle kız bebişim olucak doğurucam artık isim önerilerinde bulunsanız sizler ne isimleri koyucaksınız acaba ❤️❤️
yektak 23 haftalık hamileyim AdenLina veya AdenHira düşüyorum karar veremedim hangisi sizce hem size fikir olur hem bana
rmeysaerdem yektak Merhaba aden Lina daha güzel bence 🌸 Bişey sormak istiyorum bi kızım var Beren şimdi de 2. Kızıma aden sare koymak istiyorum hocaya vs bile sorduk nasıl isim diye, güzel vs dedi ama herkez aden diyince erkek ismi o diyor sizde aynı tepkiyi aliyomusunuz yektak
momyy63 yektak bizde aden hüma düşünüyoruz ama hüma da kesiniz inşallah yanına bir isim ekleyelim dedik
kymzfatma İlk kızım 4 yaşında ismi gökçe İkinci 33 haftalık hamileyim oda kız karaca koymayı düşünüyoruz ikiside öz türkçe olsun diye 🥰
akbltsvda mommaaysenur inci sare bence cok tatli bir isim 🤭inci de tek basına cok guzel bnmde kizcem olck inslh bizde Roza dusunuyoruz🫠
cahanbebek Kızımın adı Zehra Elizan Zehra parlak", “ışık saçan”, “çiçek yüzlü” ve "ay gibi beyaz ve aydınlık🌺 Elizan uzaktan gelen ezan sesi demek🌺
yektak rmeysaerdem yani bence konuşmak için konuşuyorlar banada ilk duyunca adem gibi geliyor diyen oldu aden ile ademin ne alakası ney bir kere aden direk söyleniyor adem ise Aa uzatılarak söyleniyor benimde hoşuma gidiyor aden ismi bence insanlara kulak asmayalım koyalım gitsin Beren ve Aden gayet uyumlu ve güzel sağlıkla kucağımıza alırız inşallah