Haninannesi22 Kızlar gün aldık 25 Mayıs pazartesi doğuruyorum. İkinci sezaryenim olucak. 38+0 oluyor. Önerileriniz güzel dilekleriniz sormak istediğiniz varsa hepsine açığım 🙆🏼♀️🙆🏼♀️
songulattepe Haninannesi22 Bende aynı gün doğurucam 🥹 38+4 oluyorum. Rabbim yardımcımız olsun🙏🏼 İlk doğumum çok heyecanlıyım ve korkuyorum 🌝
gulsaahceylan Haninannesi22 bende aynı gün doğuma alınıyorum 37+4 olarak gebelik tansiyonundan beklemek istemiyorlar benim allah hepimizd kolay doğum nasip etsin sağlıkla alalım inşallah kucaklarımıza🥰
Haninannesi22 gulsaahceylan ayyy inşallah hepimiz hayırla kurtulalım sağlıkla bebişlerimizi kucaklarımıza alalımmm❤️siz Spinal mi genel mi acaba
Busbus55 Beni de 37+4 te alacak bir sorun yok ama erken mi ki🙄 bebek 10 gun onde zaten sıkıntı olmaz dedi ama benim aklimda soru isareti kaldi
gulsaahceylan Busbus55 benimde aynı oluyor ben erken diye endişe ediyorum ama tansiyon problemim var bebek ne kadar önde olursa olsun anne karnında bir gün bile fazladan kalması onun gelişimi için çok iyi
Haninannesi22 Busbus55 bende erken mi acaba diye düşündüm ama ikinci sezaryenim olucak beklemek riskli dedi
kubra1238 Haninannesi22 bende pazartesi tam 38 oluyorum ama doktor ya 38 yada 39 da alırım dedi bayram sonuna kalırsa sancım gelir diye korkuyorum
kader27_68 kubra1238 doktorum hiçbir iş yapmazsan sürekli uzan evin içinde az az yürüyüş yaparsan bir sorun olmaz dedi kurbana ete elini asla sürme dedi
kader27_68 Haninannesi22 benim de 25 Mayıs’ta tam 38+0 oluyor doktor alalım dedi ama ben beklemek zorundayım die 1 haziran seçtim 39+0 olacak bana da dua et inslh bı sorun cikmaz