cennet033 Hiç bir şekilde lğman vermediler tuvaletimgeliyor dedim yap biz temizleriz dediker sen sadece dediklerimizi yap diye yönlendirdiler ve bence korkmayın olursa olur ayıp bişi değil ki
eloleeeyyy evremkesmis Ben normal doğum yaptım. Tabii ki lavman yaptılar ondan sonra da bir şey yiyip içmediğimden sanırım öyle bir şey olmadı. Ama olsa bile bunu normal karşılıyorlarmış. Bilincimiz dışında gerçekleşiyor bence çok takmayın kafanıza.
Havin49_ evremkesmis ben yaptım o an onu düşünmüyorsun ha utandım yalan yok ama Allah var doktor utanma demişti sezeryanda sonra da şansa vücudum anestezi kabul etmedi ishal oldum orkadi hemşirelerden Allah razı olsun altını değiştirilen bi kere bile iğrenmediler
AysuLL evremkesmis Hastaneye 8 cmle gidince doğum anında kendileri lavman yapmıştı. Ikınırken tuvaletimi yapicam sanırım demiştim de doktorum ben de bunu istiyorum ıste yap kakani yap kakani diye bağırmıştı inlemisti koridor😀