evremkesmis Öyle birşey olmuyor kuzum. Tam aksine kabız olmuştum psikolojik etkilendim galiba. Hatta tuvaletim geldi ne olur beni götürün dediğimde o tuvalet değil bebeğin demişlerdi şok olmuştum 😀 doğum anı zaten öyle değişik ki öyle ıkındım ya olursa diye düşünme olmuyor çünkü. Tavsiyem artık katı gıdalar yeme sürekli sıvı tüket çünkü doğum sonrası dikişlerime birşey olacak korkusuyla lavaboya gidemiyosun ve aşşırı kabızlık oluyor mahvediyor.
Bende dahil olmak üzere çevremde kimseye lavman yapılmadı bu arada. Belki kendileri istiyordur doktorunla konuşup isteye bilirsin çok takıyorsan :) Allahım yardımcın olsun