CemileAkkurt aşılarını bilgilerini giriyorlar. Tetanoz boğmaca difteri falan yapılıyor. Yani benim sağlık ocağımda peşimi bırakmıyor açıkcası. İlk kan testi yaptırmak istediğimde yapmadılar. 12.Haftamda aradılar sonra sisteme gebelik kesinleşip girildiğinde. Ondan beridir kendi doktoruma her gittiğimde sağlık ocağıda çağırıyor. Bebeğin kalp atışına kiloma tansiyonuma falan bakıyor