Ben 21 haftalığım tetenoz aşısı olmak için gitmiştim sağlık ocağına doktorumun yanındaki ebe hanım beni bayağı bi zorbaladı çok kilo almışsın diye toplamda 10 kilo aldım moralimi bozup gönderdi zorunlu tahlil aşı vs olmadıkça tekrar gitmek istemiyorum açıkçası. Özel takipliyim kendi doktorum asla bu konuda yorum dahi yapmadı hatta ben kilomu kafama taksam hamileliğinin tadını çıkar sağlıklı beslenmeye dikkat et gibi telkinlerde bulunuyor