sinemhintoglu tamamen karşılaştığınız insanlarla alakalı bir durum. Ben devlette doğum yaptım ameliyathane ekibi de iyiydi tek eksiği özel oda. Zaten yakın çevremde özeli tercih edenlerin de sebebi buydu eşleri yanında kalsın diye bide. Bulunduğunuz yerde hastane ve doktor araştırın eğer durumunuz da uygunsa (özelden memnun kalan çoksa) o zaman özeli düşünün. Özelde doğum yapıp devlette de doktora takipli olanlar var devletteki doktor daha iyi diye mesela 🤷🏼♀️