ipek9 sinemhintoglu benim ilk doğum özelde oldu memnun kalmıştım şuan 2. Gebeliğim devlete gidiyorum kontrole ama Malesef ilgi sıfır o yüzden doğumda da çok ilgi olacağını düşünmediğim için özele gidecem
temmuzonbir sinemhintoglu devletteki personel ve doktorların sıkıntılı olmasından dolayı ( bazıları ) özeli tercih ediyorum
aysea1 sinemhintoglu benm ilk bebegimde özel takiplıydim ama anıden suyum gelmesiyle evimin yakınındakı devletr gittim orda sezeryan oldum gayette memnundum şimdide yeni hamileyim devlete gittim doktor çok tatlıydı devam edecegim
sinemhintoglu ipek9 bende devlete gidiyorum doktorumdan çok memnunum acil doğum olmadığı sürece kendisi girecekmiş acil bişey olursa ameliyathanedeki nöbetçi doktor girecek 🤦🏻♀️
fdegirmencii Ben devlete gidiyorum doktorumdan da ebelerden de şimdiye kadar çok memnunum hepsi çok ilgili önemli olan devlet ya da özel ayrımı değil içindeki personel bence
sinemhintoglu fdegirmencii evet bencede bende devlete gidiyorum doktorumdan çok memnunum kendisi girmezse doğuma özele geçeceğim
annekiz6141 sinemhintoglu Benım özel sağlık sıgortam var esımın işyerinden ötürü özele gidiyorum, olmasaydı devlete gıdıcektım mecbur..
serra04 sinemhintoglu bır cocugumu devlette dogurdum ve tövbe ettım 2. Sini özelde dogurdum hersey çok güzeldi sımdıkını de özelde doguracam açıkça söyleyim ımkan varsa tabikide özel devlet hastanesi şans işi
temmuzonbir sinemhintoglu İstanbul bağcılar alttan muayene edip bebek yok sol tüpünüzde sıkıntı var dedi ne gibi dedim şişlik var dedi bebeğimizdi o şişlik ertesi günü hemen özeldeki doktoruma gittim 11+3 olduk çok şükür