sydkzn @hamisbiranne002 ya çok teşekkür ederim çok mutlu oldum ♥️♥️ yok ikinci olcak inşallah ama ben bütün tecrübelerimi unuttum bi kaç ay düşündük olmadı rabbim nasip etmedi ara verdık tekrar düşünelim dedik sımdı görünce ılk gibi oldu ☺️
hamisbiranne002 sydkzn ilk de olsa ikincide olsa hepsinin heyecanı bir baska oluyor ya 😍 Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah
sydkzn hamisbiranne002 Papatyakiz çok güzel umut oldunuz kızlar çok teşekkür ederim ☺️♥️ Çarşamba günü kan veririm bende 😊
iremxersoy sydkzn kesinlikle hep yalanci veriyor pembe cizgiydi 2. Cizgi ama yalanciymis arkasina regl oldum guvenemedm reglin 3. Gun negatifti beta