emine1309 blnmyld hayırlı olsunnn 14+6 yız benim bebişte kız, kızlar çok farklı oluyor diyorlar sağlıkla gelsinnn
lokismommy blnmyld erkek bebiş hemen göstermişti 12de devlete geldim özel benim evime uzak eşim yanımda yok diye şimdi bakalım bide buraya sorucam trioid için kan vermeye gelmiştim muayene ederse sorucam😅
kelebegim123 blnmyld amiinnn 🫶🏻🫂 Evet 19+4 günlük hamileyim fakat hala cinsiyeti öğrenemedik. 16 haftalıkken %70 kız demişti ama net konuşmadığı için kendimi çok alıştırıp hayal kırıklığına uğramak istemiyorum 🥲🙈
lokismommy blnmyld burda da erkek dediler heralde bu saatten sonra değişmez ya kız diyen hiç olmadı insan bi tereddüt ediyor o kadar çok değişen oluyor ki bu sene daha çok 😅
blnmyld zeyuss ultrasonda gözükmüyor benim bakarken bacak arasında çift çizgi gördüm dedi kız gibi dedi sen at bakalım yorumlayalım
blnmyld lokismommy ikisi de aynı dediyse değişmez herhalde çiçeğim özel bölgesinin ultrasonunu isteseydin keşkee
aslliasya blnmyld inşallah bir sorun olmayacaktır içini ferah tut 🌼 27. Haftadayım her gittiğim de geriliyorum doktor sağlıklı sorun yok diyene kadar kalbim duracak gibi oluyor annelik 🥲
blnmyld aslliasya Bende öyle dün gece gözüme uyku girmedi ya iyi midir diye boyuna kilosuna suyuna falan baktı heo ölçtü çok iyi dedi