kslcvrye inşALLAH güzel haftaları görürüz üzülmeyin. Bende ilk duyduğumda çok üzüldüm buralara post açtım araştırmaktan deliye döndüm ama çare yok biraz dolanıyordum evin içinde oturduğum yerden yemek yapıyordum çok canım bi şey isterse korktum h hareket etmedim yemek ve tuvalet dışı kapanmamış ki kapanıyor mu sormadım bilmiyorum da ama ilerlememiş demek ki diyorum en azından yatarak sabit tutarız en azından büyük haftalara ulaşana kadar 😕