Bir kayıp gebelik sonucundan sonra bir daha hamile kaldım erkenden serklaj atıldı bu sefer o zaman zarfında en çok dikkat ettiğimiz şey tuvalet temizliğiydi çünkü enfeksiyon kapmaman gereken en önemli şeylerden birisi bu tuvalet harici ve yemek harici oldukça kalkmamaya çalışıyor ayağa 36+5 doğum yaptım çok şükür şu an oğlum yedi yaşında şu an bir daha hamileyim daha yeni 5 + 5 buna da dikiş atılacak doktor yine aynı şeyi söyledi çok dikkat edeceksin ağır kaldırmayacaksın enfeksiyon kapmayacaksın gibi sonuna kadar gelirsin inşallah sadece hamileliğini tadını çıkarmaya bak🩷🩷🩷