_kalpatisi birdenizanasii maalesef ki aşşırı bi salgın var kimi görsem grip ve öksürüklü bende dahil 🥹 çocuklarda da 1-2 günlük ateş yapıyo geçmiş olsun
snmerd birdenizanasii ben doktoruma sormuştum geçirdiğim zaman nane limon günde 1 su bardağı iç dedi içinede 1 kaşık bal attım epey iyi gelmişti çok geçmiş olsun hamilelikte acayip zor 😢😢
Queen_papatya birdenizanasii geçmiş olsun 💐bende 9+2 haftalık hamileyim öksürük ve hapşırma çok kötü var soğuk algınlığı da değil ama bebeğe zarar verir mi acaba
aslisa Bende 6 haftalık hamileyim eczaneden sadece c vitamini aldım suya katılandan ondan kullanıyorum günde 1 tane ve parol boğaza bolbol da tızlu ve ksrbonatlı suyla gargara burnuma sa doğaz deniz suyu eczaneden aldığımı aıkıyorum
busrasogut birdenizanasii doktora git hemen. 1 hafta öksürdüm antibiyotikler serumlar anca geçti. Öksürmekten kasılmalarım başladı daha 17 haftalığım. Hastalık gebelikte ihmale gelmiyor kendi başına çözmeye çalışma
hanimhanimcik Ben az önce biraz zencefil kaynattım içine biraz limon sıktım 1 kaşık bal karıştırıp içtim boğazımı rahatlattı baya. Sarımsak yiyin bol bol ben bu akşam erişte pişirdim 6-7 diş sarımsak rendeledim yoğurtladım valla oda baya iyi geldi