birdenizanasii (30+5) Kızlaaaar parol dışında ne kullanılır ne yapılır öneri verin. Öksürmekten başım ağrıdı uyuyamıyorummm 🤦🏼♀️
begumergunn birdenizanasii boğaz ağrısına en iyi gelen şey bal. Ya bal limon yiyin sabah akşam ya da ballı ılık su için bi de bana kuru dut çayı iyi gelmişti
Mhanifee birdenizanasii kuru dut demleyip içtim dutlarini yedim zencefil portakal limon karıştırıp içtim ama surekli bol su tükettim 2 ay boyunca aralıksız öksürdüm ne karnım ne boğazım ne başım kaldı ağrıdan. cok zor atlattım sırtıma göğsüme vikis bazen niloi yağı sürdüm kendini terlettim ve cok şu içtim 2 ayda geçti . cok geçmiş olsn Rabbim acil şifa versin. limonlu çay flan da içtim ama tansiyona dikkat et.
Mhanifee birdenizanasii burnumda kapanmıştı koku tat yoktu. hatta kulaklarım tıkandı bi arada. burun açmak için sprey kullandım 4 gün sonra açıldı. ama tat kendi kendine 10 günden sonra geldi. eğer cok ağır geçiriyorsan antibiyotik veriyorlar normalde hamileler kullanamaz. ama doktor kontrolünde özellikle son aylarda öksürmekten erken doğum riski olmasın diye verildiğini duydum. doktoruna danışabilirsin.
rabiaduru1 Udi hingi yagı için boğaza sırta göğüse sürün. Karanfil yagı kremi bogazınıza ve burun deliğe hafifçe sürün. %100 doğal yöntemle atlattk biz bu seneyi. Bunu bebegim, Hamile olan ben ve eşim üşüttükçe kullanırız.
birdenizanasii begumergunn evet akşam bi ballı süt içmiştim ılık/sıcak biraz iyi gelmişti ama hemen etkisi geçti. 🥹
begumergunn birdenizanasii işte sabah akşam bal limon yersen kaşıkla çok iyi gelir ben o şekilde geçiridim boğaz ağrımı
elifberk123 birdenizanasii turşu suyu da denemelisin gercketen koruyor hastalıktan benim bogazim agridigi gibi içiyorum çok şükür ilerlemiyor
annekiz6141 birdenizanasii Ben bundan 3,4 ay önce de hasta oldum ıhlamur ve limonla atlattım.. Şuan yıne hastayım bütün kemıklerım agrıyor baş agrım hafif hapşurmaktan mahvoldum sureklı altıma kaçırıyorum 🤣😂😂😭😭😭 33+1 iz bizde
aysememoss birdenizanasii bugün sağlıkocağında ebeme sordum bende soğuk algınlığı var. Bitkisel ilaçları cok içme ıhlamur ve kuşburnu içebilirsin abartmadan dedi. Bol bol su iççeksin baska çaren yok dedi açıkcası
ahhhsen birdenizanasii bende 30+ 4 bende bir haftadır iyileşemiyorum bu geçirdiğim 4 . Hastalık artık yoruldum parol içmiyorum içmedim antibiyotik yazdı sağlık ocağı onuda içmedim 😓😓😓inşallah atlatırım ve bu son olur
bsrelif birdenizanasii canım bende aynı durumdayım bal zencefil karışımlı çay ve bol bol c vitamini kullanıyorum 3’üncü günüm bugün daha iyiyim