larlor ya ilk zamanlar benimde baş ağrım vardı. Parol bile içmiyordum korkuyodum. Doktor ilaçlarda 3 derece var demişti. Genelde 1. Dereceler veriliyormuş hamilelere çok gerekmedikçe 2. Derece verilmiyormuş ama enfeksiyonlarda falan veriliyormuş. Onuda zaman normalde hasta olduğumuzda içiyormuşuz zaten. 3. Derece olanlar sakıncalıymış baya. Sivilce ilaçları kırmızı reçeli ağrı kesiciler morfin bazlı birde kırmızı reçeli antidepresanlar. Birde antibiyotik kullanınca regli geçiyor zaten. Normal yani geciktiğini düşünmen tatlım. Şuan bir sıkıntı yok ama demi