cansukccc haklısınız ama biraz da insanına bağlı . İlk gebelipimde özele gittim boş gebelik şüphesi vardı kadın göremedi bebeği sinirlendi bu göbekten bebek mi göreceğim kalk dedi alttan bakacağım. Alttan korkuyorum dedim bebek adına korkuyordum . Korkma kocanınkinden küçüktür dedi iğrenç bi kadındı çıktım şikayet ettim . Hastane sahibi aile dostumuz adam şok oldu sözleşmesini yenilemeyeceğim sürekli şikayet geliyor dedi . Atama yazmış hanımefendi malesef şuan devlette ara ata yorumlara bakıyorum hala aynı . O dönem 75 kilo falandım ve göbekten almam ben basenlerim var. Kendisi benden kat kat şüşkoydu ruh hastası