GozdeKB gülüm cinsiyeti doktor kız demişti emin bi şekilde ayrıntılı da erkek olduğunu söyledi aynı doktor ve çok tereddütte kaldık yani pek de cinsiyet bakması ile uğraşacak şekilde uğraşmadı ayrıntılıda bizi bir daha çağırdı eşim oraya gitmeyelim dedi biraz bebek büyüsün ondan sonra başka özele gideceğim inşallah🤦🏻♀️