zehraclk0 atg-1202 7+3te kalp atışını duydum çok şükür bugün 8 haftalık olduk tam. Aşırı derecede yorgunluk, mide bulantısıyla devam ediyor. Zor geçiyor yani
semaz atg-1202 selam 8+6 haftalık olduk bugün. Semptom halen çok yok. Meme hassasiyetim çok fazla onun dışında mide bulantım yok. Gün sonu karın ağrım oluyor normalmiş o da. Doktor kontrolüm arefe günü tam onuncu haftaya giriyoruz kontrol gününde
fatos_7610 atg-1202 8 haftalığım bu gün kalp atışını duydum ve plasenta aşağdaymış ilaç verdi lekelenmelerim devam kahve rengi leke oluyor
kubracaliskn Bugün 7 haftalık olduk ama kesem bebeğe göre küçükmüş biraz geçen kontrolde öyle dedi doktorum o yüzden tedirgin ve soru işaretleri ile geçiyor
fzay kubracaliskn ben de bugün 7 haftalık oldum. En son 5.haftada keseyi görmüştük yarin kontrolüm var insallah bebegi görürüz kalp atışını duyarım
kubracaliskn fzay bebek gördü kalp atışı da dinledi ama kesen küçük düşük ihtimali hep aklında olsun dedi
semaz dualinam ani kalkışlarda filan anlık baş dönmesi yaşayabiliyorum ama onun dışında günlük rutinde baş dönmem yok. Özellikle güne başlarken hızlı hareket etmemek iyi olabilir
dilekevsn dualinam 6 haftalık hamileyim baş dönmesi var sersem gibiyim ve mide bulantısından yemek yiyemiyorum
irmakca Benim de bugün tam 7 haftalık oldu. 5+3 de kese görüldü, 6+2 de kalp duyuldu🥰 Haftadan beri mide bulantısı tiksinti koku hassasiyeti var, gece 2 tane prilam atıyorum ama yinede devam ediyor. Halsizlik yine uyuyunca geçiyor ama mide bulantısı çok tatsız🥲
ballim_dunya irmakca benimde aynı şekilde mide bulantım var sağlık ocağına gitsem yazar mı ilacı birde ücreti ne acaba ?
irmakca ballim_dunya bana kadın doğum doktorum yazdı aile hekimi yazar mı emin değilim, reçeteli aldığımız için çok ufak bir fark ödemiştik ama ilacın fiyatını bilmiyorum.
irmakca kubracaliskn benim ailemde hamilelerde hiç böyle şeyler olmamıştı bende de olmaz diyordum hep ama kişiden kişiye değişiyor gerçekten
Krnn1 kubracaliskn benim 6. Haftada bulantım oldu 7. Ye girdim koku hassasiyeti bulantı falan yok sadece bişeyleri iştahla yiyemiyorum yani akşam yemeğini zevkle yiyemiyorum meyve çok tüketesim gelio. İlk gebeliğimde full bulantıyla gezdim bu tamamen farklı
kubracaliskn irmakca evet tabii herkeste farklı olur onu biliyorum belirti olmayınca da insan tedirgin oluyor ☺️
anne9800 8 haftalığız bizde midem çok kötü bulanıyor prilam içiyorum sadece kusmayı durdurdu onun dışında bulantı ve halsizlik çok fazla sağlıkla gelsin evlatlarımız
Naznay kubracaliskn 2 gün sonra 9 hafta olacam hamile demeye bin şahit enerji ful kusma yok yorgunluk yok iştah çok açık
minniemouseee Bizde bugün tam 8 haftalık olduk🥰 6+3 den beri bulantı bazen kusma oluyor Prilam sayesinde kusmam durmuştu ilacım bitti sabahları tekrar bulanmaya başladı halsizlik ve tansiyon düşüklüğüde oluyor :(