bsrelif ilk gebeliğimde çatımin dar oldugunu 9 cm açılma da doğum anında söylediler ve kesi atmak zorunda kaldılar. Ama ne olursa olsun iyi ki normal doğum yapmışım diyorum. Zor süreçten geçenlere de o kadar sancı çekip sezeryan olanlara da üzülüyorum tabi 🥹