Blossommm çalışanların yapacağı çok şey var bence, en başta nazik olmak 🙄 en zor ve özel anlarında azarlanan ne çok insan var, acımasızca muayene eden, kendi isteğini veya sağlık durumunu hiçe sayıp doğum şekline kendileri karar veren, yerli yersiz anne adaylarını korkutan çok çalışan var 😒😒
Devlet politikasının sezeryan sayısını düşürmek istemesiyle, zaten bu sebepten zorla insanlara tramva olacak doğumlar yaptırmaları karşılıklı kısır döngü yapıyor malesef 🙁