znnnr amiin amiin gerçekten öyle, geçen yıl şubatta trafik kazası geçirdim 2 ay yürüyemedim maalesef, temmuzda dış gebelik yaşadım, aralıkta kendi isteğimle özelde tüp mide oldum, sağlığın önemini kafama çiviyle çakar gibi anlamış oldum😂😂 hamd olsun her halimize. Eşimde çalışmamdan yana değildi ben mesleğimi seviyorum diye susuyordu, onun da işine geldi😂 evdeyim bir süre bakalım zaman ne gösterecek, plan yapmıyorum hiç hele bir evladıma sağlıkla kavuşayım🫠 evet yol yarılanıyor çok şükür, 19.haftam bitiyor salı günü ama bana zaman geçmiyor hiç ya sanki hep aynı yerdeyim😂