allyslife znnnr hepimizden inşaallah balımm, amiin amiin amin inşaallaahh, maalesef bizi bizden başkası anlamıyor🫠🫠💖💖 her zaman buradayım bir etiketine damlarım buraya😍
znnnr Cansin_01 bak bunu söylemen iyi oldu ben onu bilmiyordum yani vücudun tamamen atması gerektiğini sağol canımmm
znnnr allyslife çok haklısın içimizde şüphe kalacağına onu tapmak en mantıklısı bakalm şimdi bi gideyim bugün ne diyecekler ona göre
znnnr sevimlipandahii gittim canım kan verdim dedi iki saate çıkar çıkınca yazacağım inşallah bi sıkıntı olmasın da
Cansin_01 znnnr demiştim sana canım kanama başladığında beta sıfırlanmış oluyor. Adetin bittiğinde de bir kontrole git kadın doğuma. Çok geçmiş olsun üzülme yeniden olur inşallah ben çok üzüldüm çok yıprandım ama gelip geçiyor üstüne bir kez daaha kimyasal yaşadım demekki gebe kalabiliyoruz olacak elbet diye düşünüyorum
allyslife znnnr iyi düşmüş şükür, betan çok yükselmediği için içeride parça oluştuğunu sanmıyorum kese bile 1500lere gelince oluşumu tamamlanmış da görülmüş oluyor, reglim bittikten sonra tekrar yumurtlamayı değerlendirirsin balım
znnnr Cansin_01 evet bu da bir umut dediğin gibi canımmm kadın dedi adetin bitince çalışmaya başlayabilirsin dedi sıkıntı yok
znnnr allyslife aşko dediğin gibi alttan baktı çok stres oldum ama bi sorun yok dedi yani aynen kadın da dedi kimyasal da bişeye gerek yok çalışmalara başlayabilirsin diye .. benim geç oluyor hep bu ay erken olmaz demi ya hahah geçen ay 25. Gün yumurtam çatladı haftaya tatilde ailemin yanina gidecem eşimle ayrı kalcaz da .. bide rahim 14 mm kalın dedi onu da anlamadım
allyslife znnnr ee nasıl geçti muayene? Korktuğun gibi miydi? Yumurtlaman erken olur mu bilemedim ya sen yine gitmeden değerlendirirsin sonrası nasip olmazsa da gelecek ayı değerlendirirsin kuzum bir şey olmaz
znnnr allyslife yok yok hemen bitti çok şükür dediğin gibi zor bişeyi yokmuş ben panik oldum hatta kendimi sıktım felan ama bişey yokmuş yani sadece bakanlar çok gıcıktı o ayrı .. işte ben öğretmenim izinler sıkıntı şöyle kış dönemi olsaydı Ocak şubat gibi uzayan izinlerle tatili birleştirirdim