Havin49_ merhaba 28 aylıkken yaptırdım (5 gün önce ) yaparken korktuğundan biraz ağladı ama sonra çok şükür gecesi de kolay geçti ilk çişi de kolay geçti sadece ağrıyo dedi ara ara ve çişini yaptığı zamanlarda Ağrıdıgını hissetti şu an 5. Gün daha büyümeden tavsiye ederim , biz de sağlık sorunlarından yaptırmamıştık , özelde yaptırdık