busesahin şehir dışında annemlerdeydim duş alırken beyaz akıntıyla az bişey kan geldi acile gittim kese kenarında kanama var dediler hemde düsük tehliken ve bebek gününden 5 gün geride dedi kanamam başka olmadı progestan yazdı fitil olarak o dönem 7+4 düm kullanamadım fazla 12 tane felan anca kullandım tiksiniyordum yapamıyordum sonra diger ay gittigimde ise herşeyin normal olduğunu hatta günüyle uyumlu olduğunu söylediler şükür simdi 26 haftaligiz inşallah sende sorunsuz bir şekilde sağlıkla kucagina alirsin