Kızlarr demin hastaneden geldim su ile karışık kan gelmişti acile gittim doktor çağırdılar ve vajinal baktı kalp atışını duydum ilk defa çok duygulandım 6+4 gebeyim ve doktor haftanlada uyumlusun dedi🥹fakat doktor bu riskin olmadığı anlamına gelmiyor o yüzden progestan başlıycaz dedi kullanan var mı aranızda?