sarilale123 NilVibe benimki de şuan makat geliş vajinamda baskı var sürekli, vurunca daha can yakıyor. Siz kaç haftalıksınız. Hareket konusunda kısıtlıyor beni
clementine16 sarilale123 şuan benim de öyle. Bazen makat geliş dönüyor ⅘ gün öyle kalıyor vurmaları aşağı doğru çok rahatsız edici oluyor. Bazen düzeliyor baş aşağı o zaman daha rahat oluyor ama şuanda da ⅘ gündür devam böyle.
busedala 28haftalığım sanki başlardaki uykum geri geldi, işte sürekli uykum geliyor sizde de öyle mi ?
nazli0306 selen132 ben gündüzleri artık çok şükür gündüz uykum var sagsalim kucağımiza alalım inşallah 💕🤲
selen132 NilVibe yorgun ve tedirgin biraz 😀 biraz doğum korkum var ve hamilelikte inanılmaz zor geçiyor eşyalarını hazırladım ama zar zor ona bile halim yoktu
NilVibe selen132 ben de odayı hazırladım ama diğer herşey duruyor 😄 onu hazırladıktan sonra bir oh diycem inşallah. Allah kolaylık versin inşallah canım çoğu gitti azı kaldı, sağsağlim kavuşuruz inşallah 🥰
selen132 NilVibe yorgun ve tedirgin biraz 😀 biraz doğum korkum var ve hamilelikte inanılmaz zor geçiyor eşyalarını hazırladım ama zar zor ona bile halim yoktu
selen132 NilVibe benimki başaşağı duruyor vajinamda inanılmaz bir baskı var bir de nefes darlığı çok fazla yaşıyorum
NilVibe selen132 sanırım nefes darlığı ı başaşağı durduğu için yaşıyorsun benimde kasıklarıma baskı yapıyor ama başaşağı durmadığı için midede baskı, nefes almada güçlük gibi şeyler yaşamıyorum şuan için.
selen132 efe_yigit bol bol kalsiyum içerikli bir şeyler ye bir de ayaklarını mümkün olduğunca uzat bana o iyi geliyor
selen132 ozgeBudak006 zayıf olduğunu düşünmüyorum canım ben de 28 + 4’te gittim 1300 gramdı yani sen de o tarihte gitsen muhtemelen benim gördüğüm kiloyu görecektin doktor geri değil dedi hatta bir hafta kadar ileri dedi
nazli0306 selen132 yok çantasını hazirlamadim Haziran da hazırlıcam inşallah kıyafet beşik işleri tamam bebek arabası alınacak bı sizde nasıl gidiyor
ssimaaa 28+1’den yazıyorum bebek hareketleri çok azaldı 2 gün nerdeyse hiç hissetmedim normal mi acaba yaşayan var mı
ozgeBudak006 ssimaaa ya bende 28+5 bugün benimde çok azdı hareketleri normalde böyle degıldı hiç yok değil hıssedıyorum ama azaldı baya