elisimm selen132 31 oldm bugün çok Zorlu geçiyor magnezyum ilacım bitti dün bacağım da çok ağrı var uyuyamyrm sabh hmn alcm . Nefes alamyrm yatamyrm dönemyrm tekme dönme fln ağrı yapıyor bide 3 yaş kızım var 🤷🤝🙏 başaracz inşallah hepinize Allah kolaylık versin
nazli0306 selen132 29+5 haftalık yürürken çok yoruluyorum bide yoğun bir gün gecirdiysem akşam üstü kesinlikle biraz uyuyorum elimde değil yoksa kendime gelemiyorum yatsam da uyumadan dinlenemiyorum 😅
lilayyy selen132 29+6 dayım o kadar zor geçiriyor ki bulantı bir yanda halsizlik bir yanda ileri zamanları düşünemiyorum
selen132 sarilale123 Bende 29+3 aynı şekilde sürekli nefes nefeseyim bütün enerjim tükenmiş gibi otursam oturamıyorum uzansam uzanamıyorum 😀
NilVibe sarilale123 ben de başından beri çok yorgun ve halsizim, Allahtan bebek ters duruyor zaten astımım var zor nefes alıyorum demek ki düz dursa daha zor nefes alıcam o yüzden şuan nefes konusunda çok zorlamıyor bakalım, ama tabi sonra inşallah düzelir şuan makat geliş
selen132 elisimm çocuk olunca ekstra zordur mutlaka Allah kolaylık versin canım 🙏🏻 benimde kalçamda ağrı oluyor sürekli gece o uyutmuyor
NilVibe selen132 bugün 30 olduk 🥳 çok şükür, zor, gergin, stresli, heyecanlı, meraklı, tedirgin bir şekilde bekliyorum dua ediyorum onunla zamanında sağsağlim kavuşmak için 🤲❤️ siz ne yapıyorsunuz nasılsınız? Nasıl geçiyor?
selen132 NilVibe yorgun ve tedirgin biraz 😀 biraz doğum korkum var ve hamilelikte inanılmaz zor geçiyor eşyalarını hazırladım ama zar zor ona bile halim yoktu
selen132 NilVibe yorgun ve tedirgin biraz 😀 biraz doğum korkum var ve hamilelikte inanılmaz zor geçiyor eşyalarını hazırladım ama zar zor ona bile halim yoktu
sarilale123 NilVibe benimki de şuan makat geliş vajinamda baskı var sürekli, vurunca daha can yakıyor. Siz kaç haftalıksınız. Hareket konusunda kısıtlıyor beni
selen132 NilVibe benimki başaşağı duruyor vajinamda inanılmaz bir baskı var bir de nefes darlığı çok fazla yaşıyorum
Zeyneplemutluluk selinoy bende de oluyor özellikle uzandığım oturduğum yerden kalkınca topallıyorum sağ kalçam fena ağrıyor
selinoy Zeyneplemutluluk fizyoterapist gebelik kaynaklı kalça genişlemesi dedi de bakalım geçer inşallah
efe_yigit 28+5teyim gündüz hiçbir sıkıntı yok ama akşam oldu mu bacaklarım sızıyor zor uyutuyor neler tavsiye edersiniz
selen132 efe_yigit bol bol kalsiyum içerikli bir şeyler ye bir de ayaklarını mümkün olduğunca uzat bana o iyi geliyor
beautiful_ selen132 28+2 olduk aşırı ağır ve yorgun hissediyorum kendimi artık yataktan kalkarken çok zorlanıyorum sağa sola dönemiyorum bile 🤦🏻♀️
ozgeBudak006 28+4 hep yorgunum yatakta sağ sol dönmekte zorlanıyorum. Serklajlıyım bide. Oyüzden bu haftalarda yavaştan yatak nevresimi poşet örtüleri gibi bunları yıkamakla baslıycam artık en son kıyafetler kalır yavaş yavaş gün gectıkce agırlasmaya baslıyprum çünkü sabah uyandıgımda ellerimde şişlik ler oluyor sonra gün içinde biraz azalıyor
ozgeBudak006 27+6 ta gittiğimde doktor kılosuna 1kg 50gr dedi. Normal diye düşünüyordum . Ama ilk çocuğun kaç kg doğdu dedi 3kg dedim bununda dogacı o kadar dedi. Neye göre böyle dedi o an sormakta aklıma gelmedi. Bi düşündüm acaba normal değilmi zayıfmı gidiyo kızlar bilgisi olan
selen132 ozgeBudak006 zayıf olduğunu düşünmüyorum canım ben de 28 + 4’te gittim 1300 gramdı yani sen de o tarihte gitsen muhtemelen benim gördüğüm kiloyu görecektin doktor geri değil dedi hatta bir hafta kadar ileri dedi
irazaraz Bende 30 oldum ama kaburgam mı desem sol mide üstüyle göğüs altı batma oluyor uzun süredir internet normal diyor sizde de var mı
yasoo06 Kaburgam o kadar batıyor ki 24. Haftada başlamıştı gitgide arttı magnezyum işe yarıyor gerekirse Dr ile konuşup doz artırın bu hamilelik hiç bana göre değilmiş hiç kalkılmayacakmışım bu işe 😢