Benim ilk gebeliğimde de olmuştu fitil kullanmıştım sonra sorun cikmadi şimdi de 13 haftalık gebeyim ve bende de var idrar temiz çıktı ama yine de dr fitil verdi onu kullancm. Gebelik sürecinde olmasa iyi ama illa oluyor galiba artık tuhaf karşılamıyorum aşırı derecede olmasında